Möte på Multiteket

Ja kära vänner, snart drar hösten och höstterminen igpng och vi i Backstage har bestämt oss för att börja göra mer än "bara" UKM. Denna hösten kommer vi starta upp X antal studiecirklar på Multiteket. Tider, dagar och detaljer är inte helt spikade ännu. Men det kommer ut så fort vi bara kan!! :)

I tisdags mötes vi på Multiteket och gick igenom några av cirklarna, oh vad kul det kommer att bli och så mycket kul ni kommer att få möjlighet att göra!! :P

Det jag kan säga än så änge är att jag kommer att hålla i två cirklar, en i virkning/garnkonst där man bland annat kommer att få lära sig att göra amigurumis, jag kommer även att hålla i en poi cirkel. Mer än så kan jag inte avslöja i nuläget då de andra är ännu minde säkra än dessa två. Ha det kanon alla UKM lovers!! :)

Vill du läsa mer om amigurumi kan du gå in på min egna blogg genom denna länken eller via bilden.



Poi bilden är lånad ifrån http://www.circusentertainers.co.uk/



Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0