Möte -> tebuffé & snickerskaka

Ja, då var årets första möte avklarat! Denna gången lyckades vi ha ett möte på mindre än 1 ½ timme, detta tack vare vår dagordning. Avsaknaden av dagordning på tidigare möten har dragit ut på dem otroligt mycket.
Mötet hölls as usual hos Petra som bjöd på tebuffé och snickerskaka! Själv testade jag ett konstigt popkon te, som smakade lite japanskt, någoting gott (ioidentieferbart) och lite brända popkorn. Mycket lurigt må jag säga!

Hur som helst så börjar det verkligen hända saker nu. Jag vet att jag tjatar om detta hela tiden, men det är ju sååå coolt. Att få vara med "backstage" och se allt ta form. Mucho grande coolt!

Som ni kan läsa i det tidigare blogginlägget (skadar inte att nämna det två gånger) så går det nu att anmäla sig!!

ANMÄL DIG TILL ÅRETS UKM NU!!

Tyvärr så har jag bara två snuskigt crappy bilder från mötet. Vilken höjdar papparazzi jag är då! Jag tog med mig kameran, extra batterier och allt (trodde jag)! När jag satte min söta lilla rumpa på bussen så kände jag att jag hade glömt något, men det var endå försent för att hämta något nu så det fick vara. Väl hemma hos Petra upptäcker jag att minneskortet sitter i min söta lilla rosa dator.... som är HEMMA!

Att jag aldrig lär mig, antingen är det batterierna eller minneskortet. Hur som helst så tog jag lite bilder med min riktigt, riktigt urdåliga mobilkamera.

Enjoy!




Peace & Love åt UKM folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0