Snart helg! :)

Denna veckan har varit minst sagt jobbig! Jag har sprungit runt i hela denna underbara staden Helsingborg och satt upp affischer. Överallt och ingenstans känns det som att jag har varit. Södra hamnen och områder där omkring hoppas jag att jag slipper för all framtid. Min brist på lokalsinne och förvirring gjorde att jag fick leta efter Jutan i 2 timmar i tisdags. Helt sinnes! Mathilda var snäll nog att leta med mig, men lika lite som jag visste vart det låg gjorde hon. Efter mycket om och men kom vi dit tack vare Mathildas pojkvän som via telefon fick guida oss. Nu kommer jag i och för sig aldrig glömma vart det ligger!

Förutom ett frenetiskt affisch-uppsättande har det inte hänt allt för mycket. Ikväll är det möte på Mezo med den kära arrangörsgruppen som jag inte träffat på snart 1 ½ vecka.

För övrigt så har jag provtryckt den första tröjan, som blev as snygg! Mycket enkel och ren, men jag gillar den! :) Ska lägga upp en bild så fort jag orkar ta en! Här kommer förresten en bild på den fantastiska affischen!




Peace & Love åt UKM folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0