Göteborg

Hejhej, här kommer lite bloggning direkt från ett hotellrum i Göteborg. Idag har vi haft ett super lååångt möte. För er som missat så är jag och Petra på UKMs rikskonferens i Göteborg. Vi kom fram 12:20 idag och åker hem vid lunch imorgon. Idag har vi som sagt haft möte, massor att ta upp. Det kändes faktiskt mycket bra, massor med trevliga m'nniksor om inget annat!

Vi höll på till kl 21, men den sista timmen höll Navid Modiri i en workshop. Ruskigt trevlig kille, jag fixade en autorgaf till Alexander i min klass. Nu ska jag nämligen förklara varför.

För ca 3 veckor sedan mejlar jag Navid "för han verkade ju vara en trelig och kreativ prick". Jag hittade honom genom hans blogg 365saker och hade verkligen  ingen aning om vad för shomme han var. Jag berättar detta för Alexander, jag visste bara att han hette Navid och Alle frågar direkt Modiri!? Jag fatta ingenting och sedan klickade vi oss in på bloggen och Alle berättar vem denna "shomme " är. Jag känner mig naturligtvis riktigt dum, jag skickade ju iväg världen flummigaste mejl och bad honom komma till Helsingborg.  Han svarade dock och var intresserad vilket var riktigt kul!  Så det är i alla fall  därför Alexander ska få en hans autograf Jag kan med glädje även meddela att Navid visste vem jag var när vi hälsade :P

Mer uppdatering kring mötet kommer. Vi fortsätter imorgon kl 09:00.



Peace & Love åt UKM folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0