Mega, über tröjtryckning!

Igår träffades vi hemma hos Aisa och käkade pizza och tryckte tröjor, och satan vad det gick undan! Jag Aina & Aisa tryckte tröjor som galningar, det kändes lite som att vi var helt omringade av  en stor tröjarmé! Robert började ringa runt till deltagare volontärer nu i veckan så kommer jag & Aisa fortsätta ringa runt till resterande.

Idag är deltagar- och volontärsbreven skrivna, så snart dimper de ner i era brevlådor. Annars inte mycket nytt, vi jobbar på.

Jag ocha Petra har för övrigt fått chansen att åka till UKMs Rikskonferens i Göteborg, kalas kul! Vi är borta 30-3 - 31/3 alltså samma vecka som UKM, men det ska nog gå endå! :) På onsdag åker jag, Aisa, Niclas (filmaren) till Sundspärlan och tjuvkikar lite. Vi ska se hur vi ska utnyttja lokalen på bästa sätt. Även om UKM varit där ett par år nu så är tillexempel jag inte riktigt hemmastadd där, inte heller Niclas. Han kommer nog springa runt som en unge i en godisaffär och kolla bra vinklar och så!

Här kommer lite bider från tröjtryckningen :)

 








Nu ska jag gå och fortsätta trycka tröjor, vi har ca
90 kvar som ska tryckas på ryggen. Wiie!

Peace & Love åt UKM folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0