UKM Regionala 9-10 maj

Rysligt tomt har det varit på bloggen ett tag nu. Antar att det blir så när lokala  UKM är över, tyvärr. Men misströsta icke! Imorgon börjar UKM regionala, dock kommer inte publiken förrän söndag. Förr oss involverade börjar det imorgon. Ska bli ruskigt kul!

De som gick vidare och som ska representera
Helsingborg på Regionala UKM är:

Filippa Edghill
(konst)

Mikaela Elfsberg
(konst)

Isabell Meltzer
(scen)

Jeanna Nilsson
(scen)

Iskra Kostic
(scen)

Nicoletta Vatmandiou
(scen)

Robin Emilie Elfsberg
(konst)


Som ni ser så kom jag med, till min STORA förvåning! Jag som mest ställde upp som en ploj grejj och för att det var mina sista chans. Som det kan bli.

Markus Nielsen åker som ledare, hihi. Ska bli kul att se hur han ska klara av 7 spralliga tjejer. Vet i alla fall att kylskåpet är fullt med godis inför resan dit. Tror han ska försöka få oss tysta genom mutor, hi-hi-ho-ho-ha-ha vad han mistar sig!

Vi ses på regionala (hoppas jag)! Glöm inte att klicka in på backstages blogg, nu i sommar ska vi starta uppnågra nya projekt. Allt kan ju inte bara ta slut efter UKM, eller vad säger ni?


Peace & Love åt UKM folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0