Deniz coolingen bloggar! :P

Shoobre! :D

Jaa...vad ska jag börja med?
Jo...Jag ska börja blogga här + min bästis Carro :D
Jag vetefan vad jag ska skriva ens -.-

Men idag va vi på UKM möte i Multan (multiteket)
Bestämmde lite saker.
Jag kom på en bra text för T-SHIRTEN (a)
Det ska stå: You know you ♥ UKM.
Visst e jag cool? :D
Jag känner mig så stolt. :P (I know I am stupid sometimes)

Har inte så mycket att berätta om igentligen.
menmen...jag skriver igen nästa vecka eller nåt.

Bye :D
xoxo Deniz♥

                            

                                                   
                                                    HAHA, får bli en bild på Markus & Robin :D
                                                    Shiiet va fina de blev ;)

Kommentarer
Postat av: Robin Hood

Härligt Deniz! Behövs lite aktivitet på bloggen :)

2009-11-08 @ 21:57:01
URL: http://robinemilie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0