Update: tröjor

Hej hopp! Idag har det varit fullt upp. Har bland annat varit och träffat Daniel (killen på tröjstället) och kollar upp allt kring tröjorna. Tyvärr måste jag meddela att de inte blir lila, utan ljusblåa som var vårt andrahands val. Detta av den enkla anledningen att det inte fanns några lila dam tröjor och när han tog fram den tröjan som fan i lila, så var en s typ en stor Medium eller large på en kille!! Alltså skulle en tjej drunkna :( Så jag valde faktiskt passform före färg. På fredag ska jag tillbaka och kika på tröjorna, som han var tvungen att beställa hem. Så att jag får peta på dem och testa dem :) Wiihoo.

Imorgon är det styrelsemöte och Markus har lovat att han ska baka en smarrig kaka! Muma. Nästa volontärmöte är nästa måndag 22/3 18:00, samma dag som anmälningstiden går ut. Så funderar du på att ställa upp i UKM detta året så börjar det dra ihop sig! Jalla jalla! Nu ska jag och Migis (idag affischdesigner) återgå till affisch skapande. Hiija! Fast egentligen är vi galet trötta och vill bara sova. Men affischer gör ju inte sig själva, tyvärr.




Cya later aligator!
Kärlek & Respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0