Robert is online

Hej hej allihopa! Det var riktigt länge sen jag skrev ett blogginlägg här. Men nu så. Jag kollade precis statistiken och såg att vi hade höga besökare på bloggen i helgen hahaha xD Coolt coolt!

Som Robin nämner, så är årets UKM-festival i Helsingborg över. Redan? Shiet vad snabbt det har gått! Ca 7 månader gick åt för planering inför UKM-festivalen. Allt är liksom slut nu. Shiet vad synd! Men jag har haft 2 underbara dagar tillsammans med alla arrangörer och volontärer :) Som vanligt lär man alltid känna nya människor. Det skulle faktiskt ta hela dagen för mig att beskriva hur bra det är att delta på en UKM-festival. Ja seriös. Man utvecklas hela tiden och lär sig så mycket. Jag har absolut lärt mig något denna helgen. Att vara en av arrangörerna betyder ett stort ansvar. Det räcker inte med att man får saker att fixas och problem att lösas. Man måste också ta ansvar som ledare. Ledare för vilka då? Jo för bland annat volontärerna. När jag började som volontär så såg jag upp för arrangörerna. De var mina ledare. Och nu vet jag att det är också lika viktigt att jag tar ansvaret som ledare. Sedan har jag såklart lärt mig mycket mer än det ;) Jag kommer aldrig sluta lära mig något nytt så länge jag finns kvar i arrangörsgruppen! :)

Alla borde få veta att UKM alltid ger något åt alla ungdomar. Vill ni ha bevis? Vi är bevisen! Vi är bland de tusentals ungdomar runt om i Sverige som vet vad UKM har gett oss! Föreningen Backstage Helsingborg kommer bli starkare än någonsin och fortsätta ge möjligheter för ungdomar att utvecklas och göra vad som känns bäst för de, för oss. We won't give up.

Även jag här vill tacka alla som var involverade i UKM-festivalen i Helsingborg. Thank you everybody!


MVH
Robert Le

Kommentarer
Postat av: RobinHood

Skit bra Robert!!! Och asgrym banner! Hejja dig!! :)

2009-04-06 @ 21:43:43
URL: http://ukm.äger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0