Åter till vardagen, snart i alla fall.

Hej hopp, nu är både jul & nyår över och det är bara 89 dagar kvar till UKM nu! :] På måndag ska vi ha möte igen efter vårt lilla jullov. För övrigt så får vi någon ny medlem i veckan på facebook vilket är super kul! Nu kommer det snart att hända saker på riktigt!

Imorgon ska jag börja skriva min projektrapport (UKM 2009 är mitt projektarbete) och det skadar inte att vara ute i tid. Ironiskt nog skall arbetet vara inne senaste den 3 April, dagen innan UKM. Men jag ska prata med min rektor direkt när skolan börjar igen. Min mentor sa att det nog inte var jätte omöjligt att få uppskov ett par dagar. Håller tummarna för det!

Mer uppdatering här räknar jag med att kommer efter måndagens möte. Denna gången ska även jag ta med mig kamera och leka paparazzi! Moa-hahah-hahah!




I väntan på nästa uppdatering får ni
en söt kiwi att undehålla er med! :)

Peace & Love åt UKM folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0