programskrivning

Nu har jag suttit och knåpat ihopa ett preliminärt program till UKMs peppkväll på Rumett, Dunkers. På måndag är det möte med dunkersfolket och programöverlämning. Förutom, programskrivningen så  har det inte hänt så mycket på sistone. Affischer sätts upp varje gång jag hittar passande platser och jag har förgäves försökt få tag på någon på HD. Idag ska Petra ge det ett försök istället.

På tisdag är det möte i Malmö där alla lokala arrangörer runt om i Skåne kommer att vara. Det ska bli jätte kul faktiskt. Förresten så kommer jag kanske att få gästblogga på UKM Sveriges blogg. Riktigt kul ska det bli!

Annars så går det åt rätt mycket tid åt att leta efter ett företag att köpa tröjor av. Innan vi hittat tröjor så kan vi inte beställa det som behövs för att trycka. Detta året ska vi förresten trycka tröjorna själva! Ska fota provtröjan snart så att ni kan få se hur den på ett ungefär kommer att se ut! :)


Här är en liten preview på det preliminära programmet (i brist på annat kul att bifoga).


Jupp, tror det var allt för nu.

Peace & Love åt UKM folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0