Söndag

Japp, även på söndagar måste man jobba med UKM. I fredes hade jag one by one möte med Petra. I och med att jag både är UKM rookie och gör UKM som projektarbete så känner jag att jag behöver lite extra handledning. På vårt möte gick vi igenom allt från UKM historia till detta årets budget.

Jag ringde till både Lokaltidningen och HD, efter mycke mycket mycket (!!!!) förberedelser och modsammlande. Då var han som jag skulle prata med på HD inte ens där. Här går man och samlar mod i nästan 30 minuter!
Efter det så samlade jag lite nytt mod och ringde till Lokaltidningen. Fick prata med en jättre trevlig man vid namn Anders. Han skrev jätte gärna en notis om UKM, så förhoppningsvis kommer den redan med i nästa veckas tidning och detta trots att de egentligen har deadline på torsdagar! Hejja Anders!

Förutom detta så skall jag finslipa lite grejjer och så ska vår fina affisch tryckas upp imorgon eller på tisdag.. troligen tisdag.  För övrigt  ser jag jätte mycket fram emot nästa möte som för den delen också äger rum på tisdag, då ska jag Robert & Omar (kanske Johan & Aina) tillägna hela mötet åt UKM Workshops! Kuligt värre!


Nu är det förresten bara 82 dagar kvar till UKM 2009!!!



Peace & Love åt UKM folket!

Kommentarer
Postat av: Super Anonym

Ska du inte redogöra UKMs historia och berätta om hela paraply organisationen? Så vi vet att du lärt dig något :)

2009-01-14 @ 18:33:52
Postat av: Robin Hood

Hehe, jo det ska jag kanske! :)







Peace & Love åt UKM folket!

2009-01-14 @ 22:38:43
URL: http://ukm-äger,nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0