(mayday, mayday)

Nu var det ett litet tag sedan det hände något här på bloggen, men när det gäller UKM så står det verkligen inte stilla! Idag är det BARA 18 dagar kvar till året UKM festival! Det är läskigt nära nu!

Inom arrangörsgruppen så verkar det som att vi alla lyckats smitta varandra med diverse förkylningar de senaste veckorna och på förra mötet var bara Johan, Markus, Robert och vår nya filmare Niclas.. jag tittade förbi mot slutet, men som sagt så är vi alla sjuka i omgångar och inte ens jag står emot. Men det blir snart ett nytt möte, då förhoppningsvis alla kan mötas! :)


Tröjtryckningen som skulle ske igår har även den blivit lite uppskjuten då vi inte fått tröjorna från företaget ännu, ryktesvägen har jag hört att det företagat nu är på vår svarta lista!

Mer uppdateringar kommer inom en mycket snar framtid, då jag i skrivandets stund sitter på en lektion och småmyglar är det inte riktigt läge för en full lägesrapport.


Over And Out!


Kommentarer
Postat av: jasmin

om man vill jobba på ukm, till vem ska man höra av sig då?

2009-03-16 @ 23:26:51
URL: http://jasminz.blogg.se/
Postat av: RobinHood

Tänkte bara säga att jag har kontaktat Jasmin! :)

2009-03-17 @ 21:14:25
URL: http://ukm.äger
Postat av: Anonym

Det har jag antagligen gjort före dig.

2009-03-17 @ 22:57:06
Postat av: Robert

Det har jag antagligen gjort före dig.

2009-03-17 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0