Mötet blev inställt -.-

Men palla....-.-
Mötet blev inställt idag. -.-
ORKA-.-
haha, fyfan vad jag gnäller. :P
Men asså det blev inställt för...ja...många var borta eller nåt sånt, jag vetefan.
Menmen...vi får väll ha mötet nästa vecka på Söndag istället.
Yeeeaaay:D
Haha...jag mår inte riktigt bra.

Ialafall...Jag & min söta tönt Caroline ska va med i en klubb som kallas för spexklubben...or what  they now call it. :P & man gör sjukt coola saker där. :D
Det var det Petra sa iallafall.
Men forfarande...jag vetefan ingenting just nu. -.-

Har inget & skriva om, & jag kommer skriva igen nästa vecka.
& hoppas att mötet inte blir inställt igen.
& om det blir det så....Damn I'm gonna kick their ass. ;)
Haha...just kidding:P.....det va inte roligt va? Nej tänkte väll:$




Lots of love

Deniz Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0