UKM Rikskonferens 2011

Igår morse (03:00!!!) steg jag och Josefin upp för att ta tåget till Uppsala för att vara med på årets rikskonferens. Vi har nu spenderat två dagar med en massa möten kring UKM, och fått träffa alla UKM spindlar (regionala samordnare) i Sverige. Dessutom så kan jag med glädje meddela att jag (Robin Emilie) idag blev invald som suppleant i UKM Sveriges styrelse & Josefin är vald till ledamot. Ännu ett glädjnde besked är att UKM riksfestival detta året kommer att hållas i Sundsvall 19-21 juni!

Nu har vi nyligen påbörjat vår resa hem till Helsingborg igen. Just nu ser vi båda ut som två zombies som bara längtar hem till våra egna sängar. Planen var att vi skulle försöka sova en smula på tåget. Men för min del så är det alldeles för ljust ute, dessutom så brukar jag jobba på enormt bra när jag är en halvdöd zombie. Så det blir nog till att försöka jobba undan lite under resan hem och sen brutal däcka hemma istället!

Håller förresten på med en liten grejj som ni alldeles snart ska få se.. 20 minuter till sen kommer ännu en uppdatering, med all säkerhet lite roligare än denna! :)


Kärlek & Respekt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0