Affisch uppsättning

Ännu en dag där ukm jobbet fortsätter :) Idag var det affisch uppsättning på skolor här och var i Helsingborg. Det tog 3 timmar och vi lyckades sätta upp på ganska många ställen. Vi åkte även till internposten där affischer skickas ut till de kommunala skolorna i Helsingborg. När jobbet var klart blev det snabbmat på Max som gällde. Inga problem för mig att äta snabbmat. Jag blir aldrig tjock ändå =P Så är det. Jag är smal och spinkig och fett ger mig bra energi. Haha, det är en fördel som Johan säger att man har det i genen ;)

Efter ca 2 timmar senare ringde en kille från Helsingborgs Dagblad. Ja en kille, inte en journalist. Det är vad jag fick veta. Men men, han gjorde helt enkelt en intervju via telefonen. Jag försökte ge så mycket information jag kunde. Om den lilla notisen inte publiceras i morgon, så kommer den säkert någon gång under de närmaste dagarna.

I morgon är det dags för möte med ukm gänget kl.18.00! Sedan får vi se vad som händer och tas upp :)

Punkt slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0