UKM på sportlov

Efter våra peppkvälls bravader i söndags så har UKM Crew tagit lite sportlov, eller egentligen inte för alla har saker att pyssla med. Hur som helst så har vi möte på lördag och ska då diskutera hur vi skall framhäva vårt drömtema på festivalen, kanske kommer vi även att gå en runda och dela ut lite flyers! :)

Nu är det bara 1 vecka kvar av anmälningstiden! Så alla ni som inte ännu anmält er, Jalla, Jalla!

Här kommer förövrigt Ä N T L I G E N en bild på test tröjan, det är alltså inte exakt så här den färdiga kommer att se ut. Det skall till några mindre ändringar bara. Bland dessa så ska texten vara större på framsidan och i ett annat typsnitt.

Nu ska jag sätta mig ner och skriva ihop förra veckans protokoll, jag har varit sjukt lat på den fronten denna veckan, annars brukar jag vara duktig och ha skickat ut ett protokoll max 1-2 dagar efter mötet. Jag antar att jag rycktes med i hela sportlov grejjen!

Annars så tror jag att det var allt för nu, förresten så är det snor kallt ute! Speciellt när man ska springa runt och dela ut flyers! Nu är det verkligen varma kläder och mössa som gäller, äkta oboy väder är det!


Peace & Love åt UKM folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0